Think about home when your far away

 
Kändes det behövdes ett blogginlägg. Har inte längre så jädrans mycket att skriva om längre. Förrut kunde man fylla bloggen med meningslösa bilder men jag hinner ju aldrig ta nya:/

DOCK är det spex på fredag och då jädrans kommer kameran fram! Hahaha kommer bli jätteroligt! Efter skolan drar vi till Grönan för att se Hoffmaestro så man längtar ju bara lite sådär!

Någon som undrar varför jag helt plötsligt har börjat skriva med fet text i början så kan ni gå och fundera på det i skamvrån. Tralala, nu ska jag göra lite musikläxa så blir min musiklärare glad sen ska jag städa upp lite mer i rummet så blir mamma glad sen ska jag nog ta en varm dusch eller sätta på mig ett par raggsockor så blir jag glad:D

Godnatt

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback