This love is only gonna break your heart

 
Jag fryser om mina fötter. Jag fryser alltid om mina fötter och fingrar.. Mamma sa att det kan bero på att jag har dålig blodcirkulation, det låter rätt läskigt. Typ att helt plötsligt en dag: HOLY SHIT mitt långfinger är blått! Det kommer inge blod till långfingret!!

www.google.se; http://www.halso.info/forum/thread-32611.html titta vad busig jag är. Kom in på en liten forumsida om just dålig bldcirkulation^^

Så alltså: Dålig blodcirkulation är farligt för unga DOCK är det jättemånga unga som har det och det finns inte så mycket att göra åt det mer än att träna regelbundet och äta bra.
Det där sa ju så mycket...

Äsch kör gamla vanliga "huskur" ipod, täcke, kudde, filt, tofflor, mjukisbyxor. Haha oj nu låter det som om jag fryser knäna av mig:P


Dock finns det ju andra sätt oxå...



En bamsekram från Cory Monteit vore ju inte allt för dåligt t.ex;)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback