And that's the story of our situation

 
Cyklade en tripp till köpcentrum stinsen idag med mina två fina vänner. Köpte en supersöt klänning på Bik Bok för ynka 79 kronor och en grön mössa. Sen köpte jag en superhändig almanacka. Schema, månadsöversikt, årsöversikt rubban stubban. Perfekt för gymnasiet!! Köpte inte så mycket mer, dock när jag kom hem hade mami köpt en goodie bag som hon kallade det med en massa nytt från Gina Tricot. Sådana saker uppskattas. Ska ta kort på allt och lägga upp för... tja, då ser det coolare ut än att bara försöka att beskriva.
Tänkte bara meddela att jag är kanske världens absolut sämsta människa på att ta kort på kläder ha.
Bild 1&2: Klänningen. Den är gul med ett svart skärp DOCK ej aik gul (viktigt det där!)
Bild 3: Min mörkgröna mössa. Fick absolut ingen snygg bild på den (min arm ser gigantisk ut... Låtsas att det är muskler)
Bild 4: Goodybag från mamsen. Bandeu. Älskar de små smarta bandeuerna. Bekvämma, snygga och superenkla. Inte dyra heller för den delen.
Bild 5: Goodybag från mamsen. Tre strumpor. Ett par vita ankel med mini spets högst upp. Ett par beiga helt vanliga strumpor med små mönster på. Ett par mörkbruna knähöga strumpor.
Sedan fick jag en vit skjorta, en svart/vit randig tröja och två vanliga bhar.
Nu ska jag ta mig en godnatts sömn. Imorgon kommer Dalia hit och ska sno min fina gitarr. Vet egentligen inte varför jag tillåter sådana fasoner. Hmpf. Lite sol och bad skulle sitta fint på köpet. Håller tummar och tår på det.
Godnatt
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback