Full of broken thorns, I cannot repair...

 
Dessa filurer spenderade jag kvällen med idag. Lite grann bara. Skulle ha en konsert på den nya väsby skolan och fast jag var hemma från skolan idag pga hosta och snuva så bestämde jag mig för att pallra mig dit. Jag pratade med Malin kvällen innan och vi var så ivriga på att träffas så hon kom dit och kikade lite sen drog vi till Centrum och skulle käka lite middag så ser vi vår gode vän Fredrik sitta och äta Sushi. Så vi hängde ett tag tills han skulle hem då tog jag och Malin vår middag på grillen och sen for vi hemåt.
Nu på kvällskvisten har jag gjort klart en engelska läxa, kollat på Djurgårds match (mina nerver klarade inte av hela. SICKEN spännande match!) och hunnit vara inne på facebook och tumblr. Och klockjäkeln är bara nio! Mina kvällar brukar bestå av facebook och tumblr tills klockan är halv ett. Nu hinner man ju med ett avsnitt Liz Lee TJOHOO!
Imorgon börjar jag 12:25 och startar med Engelska, sedan matte och sist på eftermiddagen klockan tre har jag textkommunikation till klockan fem. Syns då!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback