Girl look at that body, I work out.

 
         
   
COMMENTS
     
    » Climbing Trees ▲        

sv: GOSH JAG VET! Så himla bra på alla sätt och vis helt enkelt!

Lyssnar du mycket på The Strokes? c:

    2011-08-18 // 15:06:28                                
     
    » dalia        

svar på allt möjligt du snackat om: JA VI GÖR DET. VI BARA DRAAAAAR.

och haha jag tycker synd om dig, men tur att det är en DIRRBUSS in dårå ;) jag börjar nog också vid 8 vanlig tid men på måndag börjar jag 12 hihi. CHILL-VECKA.

köpte de från dinsko! gamla skor som såldes typ förra höst/vintern (?)

va inne o kolla och såg att det fanns i min storlek och att de kostade 200 kr. RAKT IN I INKORGEN LIKSOM. hihi.

    2011-08-19 // 17:31:00                                
     
    » dalia        

OCH FAN VAD SNYGG DU ÄR KVINNA.

    2011-08-19 // 17:32:47                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback