I'll return the favor...

 
Hejsan. Gårdagen spenderades med min fina vän Nani (Littlewhitelion & Redjournal) på Gärdet. Jag hade gjort en sallad på morgonen som jag släpade med mig och hon hade köpt en submacka, eftersom hon har en aning mer pengar än mig... Det var supermysigt. Vi gick sedan på en lång promenad till Djurgårn och tillslut till Gröna Lund där vi gick in, köpte en sockervadd och glass, sen gick ut. När vi hade ätit upp och färgäves letat efter en toalett för jag blev så otroligt kladdig om händerna så jag höll på att få ett psykbryt vilken sekund som helst, hittade vi McDonalds och tvättade händerna och sen drog vi oss hemåt. Kort men så extremt mysig dag. Sista dagen på sommarlovet dessutom. Jag tyckte det var en perfekt dag att spendera den på. Solen var på vår sida också, då och då. Ibland var det kallt, ibland varmt. Sverige klimat antar jag!
Nu ropade min käre fader som kom hem från Holland igår att maten var klar. Mackaronilåda med purjolöksbitar i. Mumsi!
Ikväll fyller min faster år så vi ska dra till Junibacken och fira henne. Vet inte vad jag ska ha på mig!! Ilandsproblem. Får väl försöka leta upp något i min alldeles för feta garderob.
Påtal om kläder så köpte jag två skor idag och fick en jättefin klänning. Ska ta kort och visa.
Nämen nu måste jag käka.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback