A house, in the middle of the street.

 
KUL att jag ringt min mamma typ fem gånger från mobilen och en gång från hemtelefonen (som dessutom var oladdad så jag fick springa ner för att ladda den, den andra trådlösa hemtelefonen hittade jag inte) och jag kommer bara till hennes på tok för högljudda röstbrevlåda. TÄNK om det var en rånare i huset. Eller en mördare. Eller the grudge. Känns ju säkert. TACK FÖR DEN MORSAN.
Varför jag ringde henne i första början är för att jag började bli hungrig och tänkte att jag skulle fixa iordning pyttipanna men jag kom på nu att hon hade tänkt laga spaghetti och köttfärssås. OM HON KAN KOMMA HEM NÅGON GÅNG.
NU KOMMER HON YIHOO.
Anledningen till varför hon inte svara: Den jäkeln har köpt en Iphone 4s och då har de stängt av hennes gamla. MÄÄÄÄÄÄÄÄHH
Har nu fått hålla på hur länge som helst med att visa vart man skickar sms och ja här var spotify appen, ja mamma du måste faktiskt skriva in ditt apple ID varje gång du ska ladda ner en app, nej det finns ingen bara allmänt radio knapp du får ladda ner en enskilt. Men hon har haft en Ipod Touch innan så basic stuff vet hon.
Tycker det är fett kul att hon hänger med i Iphone trenden. Sen har hon lika bra smak som mig och har köpt en vit iphone. Så cleant!
Nu ska jag fixa mig lite, sen ska jag uppträda en låt på en mini mini konsert. Bara en låt. Kult.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback