And I hate that I let you down, and I feel so bad about it

 
Jag är hungrig.
Hade musikteori prov idag. Gick relativt bra. Får se. Hade även matteprov. Gick sisådär. Får se.
Ska spela in en låt på gitarren imorn. I studio. Fancy shit. Problemet är att jag har ingen aning om vad jag ska spela. INGET funkar. INGET är jag sugen på. INGET passar. Åh. Skulle vilja ta Issues med Saturdays men då vill jag ha Julia och Isabelle där, för då jävlar låter det superb. Annars vill jag inte köra den. Är inte sugen på någon One Direction låt, men får se om jag tillslut bestämmer mig för Moments. Den är ju gullig och enkel att spela.
Orkar inte.
Nu har jag sjungit och spelat så mycket gitarr att jag är helt slut i skallen. Måste upp och äta något och ta något att dricka. Får se vilken låt jag bestämmer mig för tillslut haha. Tjingeling
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback