Direct me to the floor and turn it up some more

 
Har nu läst kanske två hundra sidor i Aldrig Fucka upp och är nu på sidan 340 av 499. INTE MYCKET KVAR TJOHO. Har även skrivit tre läsloggar, den fjärde går inte att skriva. "Skriv en konflikt i boken. Antingen en extern konflikt eller en intern" Det är tre huvudpersoner, alla har tre konflikter, ska jag då sitta och skriva en konflikt ur varje snubbes perspektiv?! Ska prata med henne imorn om det, hur jag ska gå till väga dvs. Men då kan jag göra det på lektionen, så jag gör klart allt ikväll. Känns ändå fett najs att veta att jag är strax klar, även om det hade känts mer najs att veta att jag varit klar för, säg sådär, en vecka sedan? Men det är struntsamma. Gjort är gjort.
Har nu tagit en konstpaus med en Cola bredvid mig. Ska återgå till läsandet. Kommer fan aldrig vilja läsa en bok i hela mitt liv efter det här. Säger bara det.
HA läs vad min lärare skrev på skolnätet om man, mot förmodan, inte skulle ha med sig sina läsloggar imorn:
Om man inte lämnat in läsloggarna tills dess (16/12) så har man inte klarat uppgiften. Det ser jag som ett tecken på något av följande:
1. Man hade svårt att ta sig igenom (läsa) en hel bok
2. Man läste boken, men kunde inte reflektera och skriva om det man läst
3. Man prioriterade inte uppgiften Så.
Stämmer något av ovanstående in på dig, kontakta mig snarast så att vi kan lösa problemet.

Eller så läser jag bara superlångsamt och vill gärna inte stressa mig igenom en bok, och råkade ta en rätt tjock bok. Sen att jag jämfört med några andra i klassen verkligen vill läsa ut min bok borde väl vara ett plus i kanten. Kan man ju tycka.
Ska läsa nu.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback