Flickan är liten, hennes hår är ljust.

 
Musikhjälpen 2011.
Arton miljoner ett hundra fyra tusen trehundra sextio två svenska riksdaler
Allt för att flickor ska få kunna gå i skola.
Vad ska jag nu göra denna kommande vecka utan musikhjälpen? Utan att stå på busshållplatsen och hålla sig för att inte skratta till Kodjos skarpa kommentarer. Utan Jasons härliga röst och stora engagemang och "pappa" roll. Utan Ginas åh så härliga kärlek till alla och postitiva utstrålning. Utan den underbara twitter uppdateringen. Utan Sveriges underbart härliga musiksmak.
Jag lovar att den gången musikhjälpen kommer till Stockholm stad så ska jag ta mig en hatt och min gitarr och samla in pengar till musikhjälpen.
Iår vart det 50 kronor med låt önskningen People help the people med Cherry Ghost.
Tänk vad man kan bidra till så mycket, genom att ge så lite egentligen.
         
   
COMMENTS
     
    » dalle        

du är så himla fin <3

    2011-12-20 // 13:02:27                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback