I'm gonna lift it higher

 
Har nu OFFICIELLT sagt Hejdå facebook för en vecka. Om jag inte får abstinens kanske jag t.o.m bestämmer mig för att köra två veckor.
MUSIKHJÄLPEN STARTAR OM EN HALVTIMME
Fatta hur glad jag är. Älsklingsmusikhjälpen. Sen sena kvällar framför svt play. Underbara julgrejer som typ pepparkaksbakning med svt2 på. Älskar verkligen musikhjälpen. Nu är det fucking jul.
Ska åka och träna snart också, så det allra första programmet har mamma bandat in. Vill egentligen bara sitta hemma med en cola och titta på när mutherfucking hoffmaestro startar, men måste måste måååååste verkligen träna. Uääh.
Måste göra mig klar nu.
Syns senare :)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback