Kaptenen vill inte ha någon guldgrävarvän!

 

Hade luciatåg imorse. Kult. Vi gick igenom alla korridorer i hela skolan och sjöng. Inte visste jag att cybergymnasiet var SÅ stort hahah! Jag fick endast lite stearin på handen i slutet av tåget. Hade glömt bort hur äckligt jävla ont det gör! Stackars vår lucia som fick över hela håret och i ansiktet. Men hon gick bara ner till frisörerna som fixade det. Fick reda på att de kan klippa ens hår för ynka femtio svenska riksdaler. PHETT. Och jag som bara Klippan toppar hahah! Undra om de färgar också.....
Jo asså jag är medveten om att jag ser ut som en treåring på dessa bilder

         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback