Let it snow, let it snow, let it snow.

 
Kul att man har vänner att leka med.
Jag är så himla uttråkad asså. Ofattbart. Inte ens mamma och pappa är hemma så man kan köra ett parti kina schack eller så. Inte för att jag är på humöret att förlora mot morsan, som vanligt, men mycket annat finns inte att göra. OCH VARFÖR ÄR VÄRLDEN SLUT PÅ LÅTAR ATT SJUNGA? Jag letar febrilt efter rolig musik att spela och sjunga oså finns det absolut nada. Vad är det här?
Känner inte ens för att kolla på misfit.
Bullen skulle basta nu men vi skulle kanske leka senare ikväll. Igår gick vi vårt gamla vanliga P. Vi brukar alltid gå sjuhelvetes långa promenader men nu var vi ute relativt sent så vi orkade inte. Kom hem runt tolv snåret, och visste inte det. Så när det var bäcksvart på övervåningen trodde jag att mina föräldrar typ hade gått ut och typ handlat eller nåt HAHA. Råkade väcka stackars papsen.
Juste funderar på att helt bli hipster. Kan ju vara trevligt nu till vårkanten att byta livstil lite grann?
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback