Me and my heart we got issues.

 
Fredag tjoho.
Min fredag började med buss med vännerna och vi kom i tid för en gångs skull. Kollade på filmen American History x, hade ingen läxa för att vi tittar på filmen fuck yes, hade sen två timmars rast. Åt lunch. Sen hade vi svenska. Läste bara en massa i min bok Aldrig Fucka Upp och lyssna på The Saturdays med Isabelle och Julia. Issues kan ju vara den finaste låten gjord! Någonsin! Sen skulle vi börja på ett nytt kapitel: Poesi.
(här är den delen då jag tänkte poängtera att jag hatar poesi)
DET VAR SUPERTRÅKIGT. Åh. Jag orkar inte med poesi. På riktigt.
Sen slutade vi. Helg. Fett.
Kollade på lite idol, missade dock Moas första framträdande men såg det andra. Jag skiter i om hon inte kan röra sig på scen, jag ska ha hennes skiva när det släpps. PUNKT.
Har lite ont i halsen så försöker knarka Läkerol. Tror dock det inte hjälper så bra haha. Kanske går och lägger mig astidigt. Jag vet inte.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback