My eyes are red, I've been burning

 

Klockan är 04:28 och jag är klarvaken. Somnade från 02 till 03 men vaknade av något högt ljud eller så. Säkert stormen. Sen dess har jag varit klarvaken. Försökt till och med att läsa min Steve Jobs bok och det har inte funkat. Pallar intee. Ska åka och shoppa med mamma och Cicci imorn också. HUR ska jag palla gå igenom hollister om jag bara sovit typ två timmar?! Kommer ju typ köpa ett spygröna brallor eller nåt sånt för att jag är så trött.
Just nu är jag hungrig också. Men jag skulle bli så jävla pigg om jag gick till vårt extra kylskåp här på nedervåningen. Pallar inte.
UÄÄH jag vill bara somna!
Hade en tanke på att dra igång ett avsnitt av misfits men känner att då kommer jag verkligen inte somna. Hatar verkligen att vara uppe efter klockan två. Mår liksom dåligt av det så då ligger jag hellre i sängen och väntar tills tröttheten ska slå till (märks det att jag aldrig är ute och festar LOL)
Ajhdhxksjd jaaaaag viiiillll ssaooovvva!!
DAGMAR SLUTA LÅT SÅ FÖRBASKAT MYCKET SÅ MAN KAN FÅ SIG EN BLUND NÅGON GÅNG HERREGUD ASSÅ

         
   
COMMENTS
     
    » Julia        

Sov gott älskling <3

    2011-12-26 // 05:03:46                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback