Or angels to die

 
Birdie och Ed Sheeran borde bli ett par. De är mina absoluta favorit chill artister. Dels för att de är inte extremt stora, dels för att de har talang så jag vill typ ta livet av mig, dels för att de skriver underbart fina låtar.
Gillar inte när musiker inte skriver eget. Visserligen, det är ju ett yrke det med, att vara låtskrivare, men om man kan sjunga om kärlek man aldrig vart med om, kan man väl lika gärna skriva om det själv? Så tänker jag. En 16 årig tjej från stockholm. Skoja. Jag bor inte ens i stockholm. LAURING PÅ DEN ASSÅ.
Känner mig trött fast ändå inte. Var i studion nyss. Var där i två timmar med min gitarrlärare och två andra brudar och bara spelade in och chillade galet. Musikproduktion är verkligen något jag vill gräva mig djupare in på. Definitivt.
Spelade in Birdys version på Skinny Love, den som ligger på youtube. Får väl den som mp3 version snart så kan lägga upp den på soundcloud eller liknande.
Nu har jag blivit påtvingad att skriva önskelista. HUR ska man kunna skriva en önskelista bara sådär? ÅH
Den där är det enda jag vill ha i julklapp.
Och fem grejer till ... ;)
         
   
COMMENTS
     
    » cicci        

Vaaaaad önskar dUUUu dig i julklapp??

    2011-12-08 // 11:11:17                                
     
    » Sofia        

ÅÅH jag vet inte :(( Försökte göra en önskelista och skrev typ inspirations böcker, typ såna där från urban outfitters, sen typ lite mick grejer och sånt :) Och Veronica Mars säsong 3 :D

    2011-12-08 // 17:08:29                                
     
    » cicci        

Vad är mickgrejer? :P

    2011-12-08 // 17:13:21                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback