There's little bit of your taste, in my mouth

 
Okej. Ska jag berätta vad allt detta är.
Först och främst så är chips påsarna som något form av intern skämt. Min broder kallar mig alltid för chipskungen, SÅ den här julen öppnade jag en fin hollister påse och fick åtta småpåsar chips och en bok som visar hur man tar bra iphone bilder.
Jag fick även tidningen Chic som morgon present igår morse, och en prenumeration!
One Direction skivan fick jag av Bullen. Jag hade sagt att hon skulle köpa den åt mig, så hon ville ge mig en extra present. Så vi ska på bio någon dag tjiho.
Det som ligger bredvid one direction är en Thomas Sabo kalender och en liten berlock i form av en G-klav som jag fick av mormor och morfar. Det bredvid är H&M presentkort på 500 poppelipops också från mormor och morfar. Det som ligger bredvid det är ett par raggisar. YES. Älskar raggsockor! Från M&M haha.
Ett par vita converse fick jag av pappsen och även ett par converse strumpor. En locktång/plattång/you name it. FUNKAR SUVERÄNT AH FUCK YES. Syster snodde den vi skulle dela på så mitt hår har fått lega livlöst i snart ett år. Men nu jäklar blir det andra bullar. Hahaha.
Bredvid den är det en ljusrosarödaktig klänning från H&M. Superfin. Hade på mig den igår när vi var hos mormor och morfar. Bredvid den är det en blå kofta med polokrage, en vit kofta med polokrage och sen tre tröjor. Den första svarta är som en converse tröja. HUR COOLT. Och de två andra fick jag av underbara syster. Den vita är det en snubbe som man ser skuggan av och han håller upp en gura, och den andra står det Life is Beautiful.
Jag fick även ett par svarta jeans men de var rätt stora så vi ska byta in de. Ska vi ta mittendelen? Steve Jobs bok fick jag. ÄLSKAR STEVE JOBS. Han börjar bli typ min gud. Thomas Sabo gummibjörnar haha och ett armband som påminner om Lotta på bråkmakagatans armband. Det hon fick i födelsedagspresent av Tant Berg (älskar dig Lotta)
Mac datamus fick jag av broder, syster plus deras respektive. ÄLSKAR DEN!
G1NEXTZOOM, elgitarr pedal. FUCKING YES YES YESSSSS! Har velat ha den hur länge som helst. Bara det att det saknas en sladd så det måste vi köpa men ENDÅÅ. AHABH
Spotify premium fick jag av mamsen. Jag ska få som ett vanligt 99 kronor i månaden, inte något bara ett tag. Mamma är så irriterad på att jag tar hennes spotify hela tiden hahhaha ouupsiie. Hollister presentkort på 500 spänn. Jag ska nog köpa parfymen tror jag. Luktar så jädrans gott!
Hahah där var jag klar. Hoppas jag inte glömt något.
Tack! Älskar alla mina presenter. Ahjfks <3
(kom på nu vad jag glömde. Mitt påslakan som ligger under. Det rödrutiga. Superdupermysigt! Från mamsen)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback