And there's no moving on, cause I know you're the one

 
När jag var påväg från bussen stötte jag på tre småungar som snackade med varandra (när jag säger små menar jag typ, till knäna på mig) och när jag kommer närmre hör jag att de snackar om miljön av någon konstig anledning. Då säger en unge: Det är ju dumma människor som förstör miljön...
Så avbryter en annan unge: MÄH hundar måste ju förstöra miljön eftersom de pissar överallt
De tredje ungen stämmer in: Och bajsar!
Det här fick mig att småskratta hela vägen hem. Tänk OM hundarna skulle vara bovarna i miljöförstöringen. Globaluppvärmnig, pga hundarna piss! HAHA.
Men asså seriöst, är ungar så himla oallmänbildade (jo jag vet att jag skrev att dessa gossar var till knäna på me men KOMIGEN). Lär sig inte ungar att saker förmultnar? Eller de antar att jorden om femtio år kommer vara översvämmad av hundpiss?
ÅH jag orkar inte tänka mer. Djurgårn råkade förlora (jag har en baktanke om det där. Djurgårn mötte södertälje, dvs det lag som ligger preeeecis under gnaget. Hade södertälje förlorat hade gnagarsvinen legat kvar där. Jag tror djurgårn bjussa på tre poäng bara för att sätta ner gnaget där de hör hemma!) och jag har INGENTING att göra. Min hjärna tänker inte klart så jag har inte riktigt lust att göra matte vilket jag egentligen helst borde göra. Funderar på att lägga mig svintidigt idag. Inte för att jag har något roligt imorn, förutom att vi slutar plugget på en vecka (DEN VECKAN BEHÖÖVS! Jag är helt uttömd på kunskap) men sen är det inge roligt.
Planer på att åka skridskor med Sebbe, Malin och Fredrik på lördag. När jag säger åka skridskor menar jag lira hockey. Och när jag säger lira hockey menar jag Fredrik-och-Sebbe-skriker-på-mig-och-malin-vad-vi-ska-göra-annars-står-vi-som-stolpskott-och-fattar-nada. Stolpskott. DÄR FICK JAG ALLT TILL DEN.
Ni märker nivån på humorn just nu va. Behöver nog den där sömnen hahaha! GONATTER
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback