Det är en lång väg ner och du skulle aldrig ramla mer

 
Heh, ska ha konsert idag med Hubert (min gitarr. DOCK har inte haft sin namngivning än. Dags att fixa snart) Ska bli rätt spännande. Dock så fick jag en blåsa på min tumme i onsdags så jag har inte hunnit spela något sen dess och idag när jag testade (tummen är perffa nu. Tur va!) med den första låten gick det jättebra men sen när jag gjorde den andra så kändes det inte bra. Magkänsla typ. Jag funderar på att byta låt till en som jag nkan minst lika bra bara det att jag är rädd att det är lite för riskfyllt.. Jag ska ta en dusch och fundera på om det är värt det. Känna sig säker och byta, eller köra the safe road och ta den jag valde först...
I min description box står det att jag aldrig kommer visa min musikaliska sida i bloggN. Funderar på att slänga in ett klipp från förra sommaravslutningen när jag sjöng. Titta den som vill.
ÅH sommarlovskänslor <3
         
   
COMMENTS
     
    » Nani        

Din agent tycker du borde komma hem till Nani och spela in din debut singel! ;)

    2011-02-12 // 14:03:23                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback