Down by the water

 
Duktiga tjejen sitteeeer häär!
  • Har haft städat rum sjuuuukt länge nu! Jag drar till och med upp på rummet så dagsljus kommer in (två skålar och en halvdrunken cola burk som står bredvid mig struntar vi i)
  • Har matteprov imorn och jag har rätt bra koll (borde egentligen pluggat för en halvtimme sen men sån som jag är fastnar jag för annat)
  • Har börjat på no projekt som ska vara inne om ett bra tag men för att underlätta för mig själv har jag börjat i GOD tid! + att jag tog ett MVG ämne !
  • Tränat sjukt mycket och även om vår idrottslärare plågade oss med fyspass och ingen stretching (TACK FÖR DET?!) så tränade jag idag!
  • Gottade mig med Burger King för att jag vart så duktig och kände inte ett dugg att jag tjockade mig!:) (brukar inte känna så men jajajaj)
  • Jagkommerintepåmer
  • Har köpt en AWESOME present åt min vackra underbara vän Julia Andersson AKA Bullen som fyller år på söndag men ska ha nåt Ben&Jerry party (FATTAR NI HUR UNDERBART!!) imorn. Asså åååh den är så underbar (var nära att köpa en till mig själv oxå men hade inte nog pengar. Jag tjuvkikade på den påvägen hem från Sollentuna Centrum hihih. Åh så underbart)
  • Detstårstillihjärnanpåmig
  • Har uppdaterat flitigt här på bloggfronten+tumblr fronten hihi
  • Hittat min signatur gitarr (slash sa att det är bra att ha en signatur gitarr, och duvet, vi är ju så pass bra polare så jag tänkte att jag kan väl lyda han lilla råd dårå) Hagströms! Elvis Presley hade den Juni 1968 när han körde Blue Suede Shoes.
  • Har Nationella prov i svenska på tisdag och har ingen panik alls !
Told ya !
         
   
COMMENTS
     
    » Nani        

Nu blir du säkert glad. Püss.

    2011-02-06 // 22:14:12                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback