I will love you until the end of time

 
Det läskigaste är, att under tiden jag läst The dirt har jag alltid haft den där uppfattningen om Mick Mars. Eftersom han har sin sjukdom (Ankyloserande Spondylit) så är han en väldigt inside guy. Jag läste en kommentar förrut om Slash och då skrev en snubbe att Slash är inte den bäste gitarristen, men allt han gör lägger han sin själ i. Vad jag fått för uppfattning om Mick Mars så tror jag han är endast sitt gitarrspelande. Jag tror han skulle tagit självmord för flera år sen om inte han älskade att spela gitarr så mycket. Jag vet själv, jag fick nyss en blåsa på min tumme och höll på att börja gråta för jag kunde inte spela gitarr något mer. Tillslut blir gitarrspelandet mer än en hobby, det blir ens liv och Mick Mars har nog tagit det bokstavligen. Jag ser Mick som min gitarrgud. Kanske inte för att han är världsgrym men för att han är lugn, han är sansad och han har både händer och fötter på jorden och nöjer sig med det. Jag älskar den där snubben! Hoppas han lever länge så man får en chans att se honom.
Nu ska jag inte skriva mer, kände för att skriva av mig lite grann. Har försökt lägga ner mitt skrivande på en No uppgift men jag skrev fem rader och tröttnade. Fuck life.. Godnatt :)
         
   
COMMENTS
     
    » Nani        

HAHAHHA. Han har rätt om en sak. Namnet christmas suger ganska hårt för ett band.

    2011-02-10 // 17:49:23                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback