I'm right over here! Why can't you see me?

 
Yeah, gjort iordning EN kategori. MEN när man trycker på länkarna kommer man direkt till den länken (vilket jag oftast brukar undvika) men eftersom jag är lite inkompetent i http koder osv så tänkte jag antingen låta det vara eller be min kära grymma It tekniker (haha) Nani Lim att hjälpa mig. Men vi får se.
Men iallfall, om ni trycker på länkarna, så tryck på bakåt och kom tillbaka sen höhöh.

För ett tag sen lovade jag min vän att jag skulle skriva favvobloggar. För hon hade tråkigt. Och jag har många bloggar som jag följer. Så, here it comes

Madi Den här bruden kan vara den sötaste tjej jag någonsin sett. Och hon har nån vän eller nåt som tar modellbilder på henne och lägger upp på sin blogg, sen rebloggar hon. Men det sker sällan. Därför är den bloggen rätt tråkig:/

Kajajxo Det är tre brudar som driver den här bloggen. Juliah, Kimberly och Jeskarr om jag hade fattat det rätt. De har hittat ett tema till sin blogg. Söta amerikanska tjejer med magtröjar och snygga kläder. Härlig jag-vill-se-ut-som-de blogg.

Dock Om jag säger G R Y M musik då menar jag episkt underbar musik. Snubben bakom detta heter Martin Dock och verkar vara episkt grym på allt. Lyssna på hans egen musik. Jag gillade Mariah.

The FU comics Hahahaha älskar den här sidan. Kika in den, går inte att beskriva något mer än den bloggen är kul som gatan

Vikki Sixx som hon kallar sig skriver bara om Mötley Crüe. Jag älskar ju den såklart haha!

Endlessfashion Den här bruden är rätt okej. Hon bloggar rätt stort, inget riktigt att sätta tänderna i tycker jag. Men hon gillar mode och det syns på de bilderna hon rebloggar heh:)

Sofi Hon är en svensk tjej. Hon är en rolig bloggerska och beskriver sig som att sarkasm är henne andra namn. Hennes sista rad i Description box lyder såhär: What else? Oh, I have an,...ehrm...healthy, obsession with MÖTLEY CRÜE

Det var väl alla typ. Förrutom våra svenska skönheter som Kenza, Nevnarien och Blondinbella. Men de följer jag inte. Nevnarien förrut men har blivit mindre och mindre. Jag gillar även hennes lillasyrra, Aredhel.blogg.se.
Nu ska jag äta TACOS
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback