They don't get any love from you....

 
Jag får seriöst psykos (hatar dig Juliet, fastnat för det där sablans ordet) på blogg.se. Man kan ju inte göra någe styckedelning. Ser ju jättefult ut när man skriver sådär mycket som jag gjorde i förra. NÄH FY. Testat tamefasen allt. Att trycka på shift+enter, endast enter, enter två gånger, shift+enter två gånger, shift+enter en gång och enter en gång. Inget funkar. Det är ju jätteroligt! Så nu ser det ut som om en treåring skrivit. Sen måste jag fixa min textstil på bloggN. Den jag har nu faller mig inte i smaken. Sen har jag FORTFARANDE inte skrivit i kategorierna o allt. Jobbigt Jobbigt för bloggen lilla. Äh, det kommer väl på lovet.
Nu fick jag ont i axlarna. Nu ska jag sova. Heh.
         
   
COMMENTS
     
    » dalia        

hahahaahah. damp sofia..

    2011-02-25 // 16:32:07                                
     
    » Nani        

Sofia, du måste ändra i HTLM i själva inlägget. Tryck på den lilla ikonen där det står HTLM, sen så stoppar du in <br /> två gånger om du vill göra ett nytt stycke. Så enkelt va det. hehehehehehehheh

    2011-02-26 // 14:21:15                                
     
    » dalia        

hihi!

    2011-02-26 // 17:24:51                                
     
    » Sofiaa        

Nani, jag vet. men faasen orkar hålla på så? Jag vill bara kunna trycka på enter som man gör med allt annat. Anledningen till varför jag skriver "svaret" här är för du din lilla åsna vägrar uppdatera bloggN och det är bara Beatles och de tänker jag inte skriva sånt heeer på hihih <3

    2011-02-26 // 23:49:39                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback