Du flytta utomlands någonstans gav bort din hand till någon annan man

 
Ah ska väl berätta om nyår dårå. Kom hem till Eleanor vid åtta nånting (ville se betjänten och grevinnan så det blev väl några minuter över typ) och då var Elli, Nani och Carro där. Tre brudar från min förra klass som heter Sara, Sandra och Nora var ute med Ellis hund men de kom sen. Vid elva kanske kom gamla niorna, Sanna, Maria, Sofia Knutsson, Tova och Agnes. Vi gick ut fem i tolv och skrev gott nytt år och tjugohundraelva bla bla bla. Sen stack vi in igen. Jag och Julia drog vid kanske ett nånting. La mig iallafall två och jag tror inte jag sovit så gott på länge. ÅH vad skönt det var. Klänningen jag hade kändes som en effing korsett haha!
         
   
COMMENTS
     
    » julia        

TÄNKER DU INTE SKRIVA OM VÅRA SAMTAL ELLÖR?!?!?!

    2011-01-07 // 01:43:43                                
     
    » Sofiaa        

MEN HALLÅÅÅ JAG TYCKTE VI KUNDE HÅLLA UTANFÖR DITT FYLLESAMTAL ElLÖÖR?!?!??!

    2011-01-12 // 19:56:07                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback