I got the power

 
Kom inte på någon annan låt att ha som rubrik så fick bli den första som popped up. (tänkte först på flowerpower och var nära att skriva det för det är ett så underbart fint ord, men ångra mig för att hålla mig till min policy att endast ha låtrubriker)
Det förra inlägget KAN ju vart det sämsta någonsin. Vart lite distraherad med annat och fått mig till att skriva låtar. HAHA whaaaaat lixom. Om jag får säga det själv assååå... Jag suger på att komma på text! S U G E R. Men ackord och komp kommer till mig som ett får känner lukten av, vad de nu äter (och neeej får kom inte upp i mitt huvud av den enkla anledningen, som Eleanor skulle trott)
Nu ska jag lägga in en bild och skriva ett till inlägg, skrivarglöden är som en sprutande eld från en argsint lila-rosa drake som inte aaaaaaaaaaalls är bögig och inte vill spruta eld men alla hans kompisar är elaka och petar honom på armen för mycket så han skriker till och då kommer eld!
(okey I lied before, not gonna stop with my inspiration pics, It's just too much inspiration)
Innan jag stänger ner, Dagens humor: Sitta på Google translate och translatea ord som, äckliga jävel och fula fanskap.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback