I sit and wait...

 
Hehe, hade snöbollskrig med nåågra killar i min klass (de bar och drog ut mig från skolans område och mula mig så inte lärarna skulle klaga hahahahha) när helt plötsligt några i nian kommer och börja kasta på oss. Dvs, WorldWar3!!
Niorna mot niorna. typ. Fattades två klasser. Men sex 9Eare (plus några åttor som stod och drack läsk och typ klaga men var för fega för att gå förbi och riskera att bli nermulade) mot sex 9Aare. Ta bort två från 9E (jag och Malin som kastade bara tre meter fram typ) och sen två som gick. Så det var Fredrik som var KUNGEN och försökte pricka alla.
(SÅ nu har jag gjort ett proper blogginlägg. Nu ska här läggas in en bild och sen ska jag baaaaadaa)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback