It must be the ganja

 
Jag ska sova.. snart. Jag kände för att så att säga slänga in ett inlägg. La ju in en bild på Slash och hans vackra gitarrer, just då när jag stämmer min gitarr går strängen av. K-U-L. Men underbara fina pappa lovade att vi skulle åka och kika på en ny elgitarr, är så trött på mig. Strängarna går av HELA tiden, halsen är sne, den är inte mysig att spela på, och den är rätt gaammal. Fem år gammal. Okej inte jettegammal dårå men lite grann. Sen skulle jag kaanske vilja ha en lite snyggare, men inte något överdrivet. Att köpa typ en lila, eller rosa eller nån sån färg känns lite jobbigt. Kommer ju lätt ha den i över fem år då (kommer VERKLIGEN inte slänga min gamla såklart, dock ville Nani att jag skulle slänga den i en vägg medans hon fotar, hmm. Känns som att den där bruden borde få lite terapi?) och om man ska ha en rosa gura när man är tjugo barre är ju då inte så kul!
Åh nu vart jag ju trött. Inte kul. Äsch ska läsa lite mötley nu. Eller slash. Har inte bestämt mig. Så bliiiire om man läser två böcker samtidigt (y)
Godnatt:)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback