Yesterday all my problems seemed so far away, now it looks like they're here to stay

 
Bytte min vackra header till mig själv hihihohohoh:) GAMMAL som katten är bilden men jag gillar den på något sätt. Oj menar bilderna såklart. Jag tror jag tog bilderna några dagar efter min födelsedag när jag fått kameran dårå och hittat Nickes gamla stativ!
Jag fotade lite nyss typ och bleev rätt nöjd to be honest. Ska redigera och sen fixelifixa och sen kanske jag byter header, om jag har lust och ork.
Nuu kom moder+fader hem. De köpte lite krubb DOCK till de själva för jag käkade chickenbits och pommes vid en tretiden så jag är lite mätt. Hade en idé att dra till Malin och hänga lite där senare men vi får se, inte riktigt helt hundra.
Äsch nu hade jag inget att skriva. Men tre poäng till mig på bloggsidan. Ny header, Inlägg, lite text som inte är HELT onödig. Okej kanske lite. Kanske är det konsten med bloggning, det ska vara totallt onödigt.
Trött chey... Märks det att jag roootar som satan i mina bilder?:)
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback