So I can pick the world up and drop it on your fucking head.

 
Varför ser jag en raklam för Aik-Elfsborg på mig blogg? Jag kan ta det på tv och så vidare, men på ens egna blogg.
Dock var det inte därför jag tänkte skriva av mig. Jag har fräschat upp bloggen en aning. Hoppas det uppskattas till den som läser.
  • Ska försöka att lägga upp mer bilder från mig och mer inspirations bilder att pryda bloggen med.
  • Kameran ska börja tas med överallt.
  • Jag har börjat skriva källa, dock är inte källan så himla rolig att läsa: Iphone, Photoboth, Systemkamera.
  • Mer pyssel. Ska skrota facebook helt och börja pyssla. Så himla befriande i sinnet!
  • MER yoga åt folket. Ska nog försöka mig på en daglig morgon yoga, bara för att se fram emot dagen lite bättre.
  • Sen får vi se om jag någon gång vågar mig på att spela in musik och posta på bloggen.
Systemkameran på Vaxholm
         
   
COMMENTS
     
    » dalia        

STORT JA TILL SISTA PUNKTEN!

    2011-07-29 // 17:01:01                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback