Det här vet du inte om, men jag väntar på dig.

 
IT'S ALIVE!
Stackars lilla bloggen, fått sova hela dagen. Inte kunna gå in på den en enda gåång.
Ahmen, Slash lånade min gitarr. Ett tag bara. Ska få tillbaka den imorn så det är ju lugnt liksom. Dock så sa han, när jag pratade med honom i telefon, att han hade typ gjort något med den. Jag hörde inte riktigt men jag tror han sa att han hade slängt den i väggen för skoj. Men han sa att det var coolt eller nåt. Ja jag hörde ju inte så bra, han sitter ju i Amerika och duvet ju deras telefonanslutning. Eller connection som jänkarna skulle sagt det själv. Sen sa han något om att Axl Rose gjort något med den. Om han hade sparkat eller nåt på den. Det är sådana där fasoner som gör mig arg. Axl borde få en käftsmäll. Nej men nu ringer Slash igen här då, vänta..
AHA nej nej nej, jag har fått allt om bakfoten. De VILLE göra så med min gitarr men sen kom helt plötsligt mina goda vänner från Mötley Crüe, Nikki Sixx och Mick Mars och sa att det var min gitarr (ofattbart att de känner igen min gitarr, det var ju jäättelängesen jag spelade med de) och att de inte borde göra något med min Les Paul. Men Slash tyckte min gitarr var t.o.m bättre en än riktig Gibson så han ville behålla den. Jag måste fundera lite på saken asså....
         
   
COMMENTS
     
    » julia        

sofia... har du fått psykos?

    2011-03-03 // 19:27:18                                
     
    » Sofiaa        

<3

    2011-03-03 // 23:34:29                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback