Just praying to a God that I don't believe in

 
Läskigt. Jag och Julia pratade nyss om det där idag. Gud och sånt. Kommer inte skriva i mina tankar om allt det där, för då kommer kristna vilja typ spy på mig. Hoho.
Jag är sjuk, som en häst typ, fast värre. Har haft som mest 38,7. Orkar inte kolla längre vad jag har.
Jag har läst jättemycket i The Heroin Diaries, mysig bok den där. Ibland får den en såna mysvibbar att man har lust att slänga den i väggen hahah! Underbara Nikki måste ha lämnat hjärnan hemma minst femtontusenmiljarder gånger under bara ett år. Herregud vad han knarkar ner sig, och ljuger, och knarka igen. Dock tror jag den är rätt bra för mig, för jag har lovat mig själv (hade redan det igen men oookeej) att jag aldrig någonsin under några circumstances (vad är det svenska ordet?) ska knarka. Någonsin!
Jag är cool.
Hejsvejs alla glada, jag hade tänkt spela gitarr och låtsas att jag kan sjunga med en uppsvullen hals som får mig att tro att jag är illamående och en näsa fylld med snor. Sen ska jag ringa min kära vän Nani och prata Vampire Diaries med henne för jag vill typ dööö för Steven McQueen och Ian Somerhalder. Men vackra Ian är ju ingen nyhet höh.
¨
         
   
COMMENTS
     
    » juliet        

under några som helst omständigheter*



<3

    2011-03-26 // 13:21:29                                
     
    » Sofiaa        

Ahmen leeek bäst då hahaha! Thaank u love <3

    2011-03-26 // 15:28:04                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback