Tell her you're searching for her soul!

 
Sen NÄR blev internet blockat? Ej öppet för alla? Sen NÄR är det någon fet jäveln som sitter och blockerar grejer? ÅH jag blir så arg. Skulle lira med gitarren och skulle kika upp tabs, NÄH då får jag inte kolla upp skiten. Varför, för Sverige har tydligen blockat det. VAD FÖR JÄVLA DIKTATUR LAND ÄR DET HÄR. (jamen jag vet, jag brusar upp som fan men KOMIGEN vad i helvete)
Jag blir så äkligt jävla sur när folk gör så här. Som när jag skulle kolla på Nikki Sixx This is gonna hurt Dokumentär, nepp det går ju såååååklart inte i sverige. Eller hans radio show, Icke sa Nicke. VAD I HELVETE. Är det så effing svårt seriöst.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback