When I smile, tell me some bad news before I laugh and act like a fool

 
Jag har hamnat i himlen. Underbara Amerika vågar lösa på tyglarna och låta de amerikanska radiokanalerna sändas ut i det stora internet havet. GISSA VAD JAG LYYSSNAARR PÅ? R O C K

Just nu, Q104. Senare The Side show Countdown som kommer igång om två timmar (!) med min fina älskling Nikki Sixx. Frågan är om jag verkligen orkar vara vaken. Råkade vara uppe rätt sent och läsa ut Mötley Crües bok The Dirt, så jag är rätt trött. Vi får se höh höh. Hoppet om att få höra Nikkis sköna snackröst håller nog mig uppe;)
Nämen hahaha. Fick nyss reda på att Q104 är inte Amerikanskt... Det är tydligen Kanadensiskt haha!
(ÅH ÅH ÅH nu kom Guns n' Roses igång med Paradies City. Gissa vem som sitter och myser och spinner som en katt)
Tryck på bilden så kommer du till hemsidan jag kikar på. Tryck på "Nästa tillgängliga på 97.7 HTZ-FM" (antar att man skulle kunna försöka trycka på det jag nyss kopierade in?)(Gör inte det, då kommer ni ifrån miiiin sida. And that would be a shame:O) och så kommer en ruta upp och VIPS så kommer musiken flöööda i rummet med ljuuuuuuv Nikki Sixx röst.

         
   
COMMENTS
     
    » Anonym        

Om du har en Ipod touch/iphone kan du ladda ner "IHeartRadio" appen och lyssna på sixx sense dygnet runt! hehe .. :P

    2011-03-07 // 18:54:33                                
     
    » Sofiaa        

Ah men jag försökte hitta den men då harväl jag Svenska appstore eller nåt? Blev as lack hahah! Men taack ;D

    2011-03-07 // 22:40:16                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback