When music made us all unite..

 
Jessie J är så underbar. Fasen vad jag älskar hennes låt Price Tag. Lyssnar på den ohälsosamt mycket!
Någon som har tråkigt (känns som att jag pratar med mig själv) kan kolla in min och min systers G R Y M M A spotify lista. Den är så episkt bra att allt annat kan slänga sig i väggen. (tre versioner av Price Tag, sa ju att jag lyssnar ohälsosamt mycket)
Här är den tunga spellistan. Och scrolla för bövelen inte ner bara. Blandningen av olika musikstilar och genrer kan vara förvirrande, men det är en så najs blandning så lyssna.
ÅÅÅH jag har så himla tråkigt. Det är sjukt. Jag orkar inte ens plocka upp gitarren. Då är man på riktigt sjuk.
Drygt två timmar tills Earth Hour. JAG SKA SLÄCKA WOOT WOOT!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback