You love me, I love you harder!

 
Trodde aldrig jag skulle skriva de här orden men, det kommer nog inte bli så flitig bloggning framöver. Fokus som borde lagts på skolan har istället lagts på facebook och dator i all almänhet. Bloggar när jag inte har något att göra men har tyvärr inte råd att blogga vid andra tillfällen.
Sommarlovet då jävlar ! Då blir det även fina bilder på mig och mina vänner, det kan jag lova haha. Nu får det bli Mötley Crüe bilder istället. Inte så pjåkigt ändå eller hur ;)
Nu ska jag testa ringa Malin igen sen ska jag tänka på vad jag ska ha på mig för ikväll... DÅ SKA JAG PÅ DJURGÅRDS MATCH ! Sista kvartsfinalen på hemma is! HELA globen är fullbokad men vi fick tag på sju biljetter så nu jävlar ska vi stå på läktarn och skrika för fulla hals.
Ha en trevlig helg everybody :) Lyssna på den här gruppen. Spelar ingen roll vilken låt.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback