Det var för längesen, så längesen.

 
Har lovat mig själv att jag inte ska bli överdrivet tjejig över något band som jag blev förrut (Jonas Brothers oh god....)  men på riktigt, hur jävla sjukt söt är inte den här killen. Dör på riktigt. Sen är deras musik bra, helt okej liksom. Önskar att de skrev allt själva, men vi är i 2011 och då skriver man inte låtar längre typ. Förjävligt.
Haha, jag och mina kvällsgrubblande! Måste seriöst sluta med det.
Imorn har vi typ en audition för vilken ensemble grupp som ska få spela på gymnasiemässan. Får se hur det går med låtarna, vi kan väl de men idag när vi repade så gick det relativt dåligt, mestadels för hela klassen var i vår rephall och störde, dvs tills jag kastade ut de. HAHA den här klassen kommer snart börja hata mig. Bara tre år. Har iallafall Johanna, Gabbe, Linn och Julia som jag klarar mig RÄTT långt med :)
Godnnananananantt
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback