I wanna take you home

 
Måndag.
På måndagar börjar jag 09:10 och kommer ALLTID försent. ÅH. Och min historie lärare har inget emot att skriva upp om jag är tre eller fem minuter försenad. Trevlans. Fick sen reda på att vi ska påbörja ett projekt på historian som innebär att det ska vara klart den 19 december. Sen är lektionen helt på egen hand. Dvs att jag inte behöver komma på lektionerna. DVS att eftersom jag slutar efter historian på måndagar så behöver jag inte ta mig till skolan.
DET VILL FUCKING SÄGA att jag har tre dagars helg framöver. YES YES YES.
Men idag efter historian så hängde jag med Isabelle och Julia och spelade lite musik i ett reprum. Jag var värsta teknikern, fixade upp mickarna, fixade med ljudet, kopplade in gitarren, fixade så att pianot fick extra ljud. Kände mig asduktig. Sen när vi var klara fixade jag ihop allt och virade ihop sladdarna och stängde av förstärkarna osv. Ska fan bli producent. Få leka med sånt hela tiden. Fet najs!
Sen när jag skulle hem så var ju 545V inte tillgänglig, utan jag skulle få vänta 20 minuter innan den kom, så jag tog 545H och fick åka långt som fan, men hade min Aldrig Fucka Upp bok som jag ska läsa på svenskan. Börjar verkligen komma in i den, den är extremt bra!
Nu ska jag fixa ihop något gott och mysa framför tvn. Har bandat in en extremt bra film som jag bara såg halva av:
St Trinian's. SÅ JÄVLA BRA. Dör.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback