Ni kommer alltid leva kvar, i varje steg vi tar.

 
Så jävla snygg brud asså!

Här sitter jag med blöt hår och luktar lavendel. Var på Kick boxen med Bullen och körde på bra, inte överdrivet FETT BRA men det gick bra. Har gått 9 gånger på Friskis den här månaden. OCH MER SKA DET BLI!
Nu ska jag hämta lite chips (Jag har gått 9 gånger på friskis, vad mer förväntar ni er?) och sen bara mysa lite tills klockan blir godnatt. Imorn har jag idrott i Solna och sen en massa as tråkiga lektioner, och sen Voice Center i Skanstull. Min läxa: River- Joni Mitchell och uppgift 20, 21, 22 i övningsboken. Har gjort allt. DUKTIG CHEY.
Fasen vilket flummigt inlägg. Hahaha.
Godnatt
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback