Whatcha know about getting crazy?

 
Av min fina vän Nani har jag fått stämpeln träningsnarkoman. THANKSS ALOT BRO. Men ärligt talat, jag var och tränade igår. Fick en gyminstruktion och sen tänkte jag att jag skulle testa mig på Intervall Flex, aldrig gått på det förut, visste knappt var det var, men tänkte liksom att hur svårt kan det vara? Jag har ju gått på spinningen en massa och fått upp mitt flås rejält. DETTA VAR TORTYR. Jag fick självmordstankar efter en kvart. Bra självmordstankar dvs.
Det började med att man skulle springa lite granna. Springa på stället. Springa åttor runt omkring sig. Springa små steg, åt vänster, åt höger, framåt, bakåt. Sen BANG, springa med fötterna i rumpan, ner på golvet och göra armhävningar, upp och springa med fötterna i rumpan, ner på golvet och göra armhävningar. Nästa block. Springa med knäna uppåt, ner på golvet och göra sittups, springa med knäna uppåt, ner på golvet och göra sittups.
Ingen vila där asså.
Sen en massa andra sådana övningar tills det gått en halvtimme, då var det stretching, fast ingen vila där heller. Det var så jävla kul, ska verkligen gå fler gånger haha. Men idag, har jag ju då träningsverk så det heter duga. Och gissa vad jag ska åka och göra den ljuvliga dag? Jo jag ska åka och bowla. DET GÖR ONT I MINA LÅR NÄR JAG GÅR HUR SKA JAG ORKA BOWLA?!
Vad har jag gett mig in på
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback