Who do you think you are? Who do you think I am?

 
Blev halvt påtvingad av min fina vän Berran att jag var tvungen att skriva om vår tripp till biografen för att se Breaking Dawn del 1. Känner att varje tjej i sverige har åtminstone en gång skrivit om detta i sin blogg såå egentligen känner jag att det är extremt onödigt, men äsch. Gör det för dig Julia.
Julia med sin man, och jag med min man. Nu vart det fett fel.
Filmen var väl sisodär bra. ÄLSKAR ju twilight men har tappat suget det senaste året, så heltaggad var man ju inte. Men supermysigt var det med mina fina flickor.
Bara jag som tyckte Isle Esme var EXAKT som jag tänkt mig i huvet. Ah. Blev typ rädd. Sen hennes unge var ju bara to die for (fetaste spoilern här asså). Hennes bröllop var superduperfint också.
Hade dock velat ha med ALLA blondin skämt Jacob kör till Rosalie haha. Var det som typ gjorde det bäst i boken.
Sen har jag inga fler åsikter. Julia skulle väl önska att jag skrev med att Taylor är skitsnygg också och att man borde checka in hennes finfina tumblr, dedikerad till Taylor.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback