You turned out to be the best thing I never had

 
Hade lunch konsert idag. Inne i aulan. På lunchen. Sjöng Maria Menas dunderfina låt Viktoria som fina syrran visade upp för mig ett tag sen. Gick faktiskt superbra! (Dock är det inte bra för mitt ego att få höra "gud vad fint du sjöng" från alla möjliga elever och lärare. Kommer fan bli en diva snart och börja svara tillbaka "Jo, jag vet") Det gick bra för alla i min klass. Superkul! Sen har vi ju två stycken som är en tår/gåshuds bringare. Agnes och Maria. Helt jävla otroligt. Agnes började och dundrade på direkt och fick alla att få tårar i ögonen och Maria slutade hela konserten och fick alla att få gåshud OCH tårar, även om det var Best thing i never had (därav rubriken haha) så var det så sjukt powerful! Helt otroligt.
Har nyss käkat bakad potatis och sallad och vitlöksbröd med mamsen. Pappa drog till malaysia idag och ska vara där i två veckor, så nu är det bara mamma och jag framöver. Torsdagar är så himla stressiga. Först och främst är den lång, slutar liksom halv fem (dock slutade vi fyra idag för alla var stendöda) sen har jag gitarr klockan halv sex, sen vill bullen jämt att vi ska på yogan och helst gymma innan. Idag tackade jag nej. Åt knappt något till lunch så kände inte DIREKT för att börja träna.
Ska bara chilla ner mig och typ dö. Fredag imorn TJOHEJ.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback