Don't call me Malcolm if you didn't fuckin' know me then...

 
Var på en testdag i nya gymnasiet AND I LOVE IT. De var superdupersnälla och jag kan knappt bärga mig tills nästa dag då jag ska gå en hel dag. Har nu fixakt allt pappersarbete och ska få en dator imorgon. ÅÅH! Jag har musik nästan varje dag så jag trivs ju som fisken i vattnet.
Var på min gamla skola idag med, och fyllde i lite papper men ville inte störa resterande klasskamrater för de hade lektion. Men det var ungefär som om jag sa hejdå igår så...
På söndag funderade jag och Nani på att göra en fotosession och möjligtvis efteråt ta en fika och då tänkte jag fråga Celine om hon ville vara med. Skulle nämligen behövas två i DENNA fotosessionen. Nani har hur många ideér som helst!
Nu ska jag väl jag börja packa iordning för gitarren.
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback