I wanna know, was I the one, or just the chick on the side?

 
Nu har den där dagen kommit då jag har bestämt mig för att använda Youtubes alla priviliger för att uppfylla min musikkarriär. LOL JK. Nej men skämt o sido, jag har faktiskt lagt upp tre videos på utube. Dock den allra första var när jag hade mina naglar och sjöng som en jubelidiot. Den andra var typ igår, med redan 98 visningar (GLAD CHEY) och en gillning och NEJ de alla 98 var inte jag, I promise. Ska bara bli en gnutta mer självsäker med sångerna innan jag kan börja lägga upp de på tumblr och denna blogg. Tills dess, lyssna på orginalet vettja ;) (Teaseeeeeeeerr)
         
   
COMMENTS
     
    » Felicia        

Noo, sjung du! du sjunger så knasigt fint =O!

    2011-11-04 // 22:28:44                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback