I'm hoping you'll understand and not let go of my hand

 
Använde mitt presentkort på Kicks idag och köpte mig ett läppstift. Trodde då att det var en mörklila färg, för så var den ju på provgrejen och de tusen andra förpackningarna jag öppnade. Denna jag köpte var ju då inte mörklila förstås. Utan en svart färg. Rätt besviken jag blev. Hade kommit på en outfit och allt, men då ska ju Buddha straffa mig för att jag inte skänkt något till cancerfonden (jag veeet fan vilken hemsk människa jag är. Men tänk såhär, jag skänker ju till så mycket annat och på något sätt känner man ju att det borde räcka. typ.) men that's life. Tror jag kommer kunna deal med detta svarta läppstiftet trots allt. Rätt coolt ändå...
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback