It gets stuck on repeat

 
Hej svejs. Här sitter jag då och fryser. Som alltid. Äckligt kallt i mitt rum, KONSTANT, även om vi har en värmare precis utanför mitt rum, men icke sa nicke, den värmen strömmar ju bara uppåt till vardagsrummet och mina föräldrars rum. Fan vad kul.

ÅH. Jag fick en sådan underbar present idag av min underbara gitarrlärare som orkat stå ut med mig i snart sex år (och fler år därtill hehe) jag fick Guitar Pro. Dock en senare version, för de hade left overs som jag då fick hehehe, och den är endast till PC SÅ jag fick en briljant idé att fucking hämta ut min data som jag glömt och inte hunnit osv osv, så kan jag ha alla mina musikgrejer på den. Förutom de jag har på macen (förstå logiken här).

Och nej, jag har inte laddat ner nya IOS5, SKA göra det när jag får tid men som jag sa i det tidigare inlägget, jag har mitt liv att sköta.

Julia skickade nyss en superfin bild på mig och henne från första bilden vi tog sen vi blev kompisar igen (förstå logiken)
Berran & Fimpen Fuckad & Flippad Vodka & Vatten Julia & Sofia
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback