Wild wolves always stare me out....

 

Kände för att blogga nu hahah. Ni får faktiskt ursäkta att jag inte bloggar varje dag, men jag har faktiskt ett liv att sköta. Nej, who am i trying to fool, jag har min tumblr att sköta. Gjorde för övrigt en till tumblr, drunkenguitar.tumblr.com checka gärna.
Hade inte så mycket att lätta på hjärtat. Ligger i sängen och väntar tills John Blund ska komma farande framför mina ögon. Tror han är just nu vid början av gatan. Eller kanske utanför vid trädgården. Imorgon är det estetisk kommunikation och projekttimme som gäller. ÅH. Älskar att ha så mycket musik på schemat. Trivs verkligen med det! Nu är klockan prick elva. Borde packa ihop och sova antar jag.
Godnatt :)

         
   
COMMENTS
     
    » Julia        

Projekttimmar* menar du, från 13:15 till 16:30!

Puss heh

    2011-10-13 // 00:38:18                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback