Baby everywhere I go, you let me know, you're on my phone.

 
Gah. Måste städa fågelburen. Skaffa aldrig fåglar! Definitivt inte fåglar som älskar att slänga ner gurkan man ger de på backen så femtioelvatusen bananflugor kommer och invaderar. Kul att det första jag sa när jag såg flugorna var: Men fåglar, kan inte ni äta upp de? Mamma hade sagt detsamma..
Skämt o sido.
Klockan är halv två och jag har inte gjort någonting idag. Igår träffade jag, Malin och Julia på Fredrik. Jag och Malin köpte en Rockstar till honom, som en födeledags present eftersom han fyllde år i onsdags. Han ville ha Vodka. Jag ignorerade det. Sedan träffade vi på 97orna och hängde med de. De hade varit på Djurgårds match, vilket var tänkt att jag också skulle följa med på, sen blev det inte så. Dock så förlorade de.
Random bild. Jag är hungrig
         
   
COMMENTS
     
    » Jullo        

Jag är också så jävla as hungrig, kan du inte bjuda mig på kalops???

    2011-09-18 // 16:20:02                                
     
    » Sofia        

Brushan vi kör!

    2011-09-18 // 19:09:21                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback