Du kan kalla den här stilen för en inovation

 

Tagen av Dalia förra sommaren
Jag orkar verkligen inte ha öroninflammation längre! Åkte in till sjukhuset idag och fick penicillin för fem dagar, så till Håkan på Grönan kommer jag vara relativt frisk iallafall, men endå. Vaknade både igår och inatt vid halv 4 på natten för att det gjorde så ont så jag ville ta en hammare och banka mig i huvudet. FYFAN!
Nu gör det fortfarande ont, det har det gjort hela dagen. Men psykiskt känns det bättre.
Har passat på att monterat ihop två lådor från IKEA som mamma kom hem med idag. Riktigt schysst blev det!
Fick även en massa skrivblock och så, och även en jättefin fotobok som jag tänkte fylla med lite fina foton.
Sen klockan nio börjar CSI 10 år. Kommer ihåg när jag och min käre storasyster brukade titta på det sent om kvällarna. Jag släckte i mitt rum så mamma trodde jag sov, sen sprang jag in i min syrrans rum och satt typ två meter ifrån TVn medans hon låg i sin säng hahah. Hon brukade MAX se fem minuter av programet, sen somna hon. Då kunde jag sitta kvar och kolla tills det var slut, då väckte jag henne och då brukade hon jämt säga att hon satt på timer. Då fick jag alltid skuldkänslor haha!
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback