Now baby don't you stop it!

 
Gjorde något form av gästinlägg hos min käre käre KÄRE vän Julia. Checka HÄR om det intresseras. Och förvänta inte att det var något TJA TJA BLOGGEEEN, utan det var mer att jag öppnade min nakna hjärta och skrev av mig om min underbare vän Julia. Och med nakna hjärta menar jag att det blev inte så långt. Men som sagt, kika om det intresseras.
Nu ska jag göra klart slutfinishen på samhällsvetenskaps projektet om massmedia. (Skittråkigt. Gå aldrig SamSam!!) 
Fuckad&Flippad <3
         
   
COMMENTS
     
    » Jullo        

<3

    2011-09-13 // 23:02:02                                
     
    » dalia        

så fort som möjligt! <3

    2011-09-16 // 18:18:47                                
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback