So nice to see your face again tell me how long has it been.

 
Var inte i skolan idag. Sov ut som fan, åt lång frukost, gjorde matte (bluääh), gick på gitarr, snackade Melissa Horn och Slash med min gitarr lärare (som förövrigt har en lika bra musiksmak som mig!), åkte på yoga, åt spaghetti och köttfärs sås á la mamma style, gjorde mer matte, satt vid datan, nu ska jag sova vilken minut som helst.
Jag har matteprov imorgon. Fuck. My. Life.
Sen har jag skolfoto. Fuck. My. Life. Katalogen ska visas i alla Jensen skoler... heh, heh, heh.
Jag har blivit mer beroende av Weheartit.com och Instagram. Jag har fått mer followers på Tumblr, 178 om man ska vara exakt, såg nyss att jag fått svar från en follower och JAG VILL TYP GRÅTA FÖR ATT ALLA PÅ TUMBLR ÄR SÅ FINA, sen har jag ont i ögonen för jag sitter för mycket vid datorn.
Ska visa mitt svar nu, JAG DÖÖRR!!
Om inte några förstår sig på tumblr tekniken så är det så att det jag skrivit är i den gråa bubblan och mitt svar är det nedanför. Asså hur sjukt gullig får alla människor bli?! Beyond beautiful, fick förrut Glorious blog. Och sen fick jag tidigare idag mitt första anonyma HAT BREV på tumblr.
Hahhah den människan var bara lame hihi. NU SKA JAG SOVA ADIOSSSSSSS
         
   
COMMENTS
   
       
   COMMENT HERE:

   NAME:
        REMEMBER ME
   
   E-MAIL: (NOT FOR PUBLICATION)
       
   URL/PAGE/BLOG:
       
   YOUR COMMENT:
       
     
 
Trackback